Cihangir09 Burcukrblt testi yapalı çok olmuş baya rengi filan sararmış o yüzden geçersiz gözüküyor şuan tekrar yapın bence
Burcukrblt turkan403 dun saat 9 gibi yaptim 3 5 dk bekledim negatif diye atmistim 11 gibi bi bakim dedim nolur nolmaz diye silik sekildeydi adetim gecti 2 gun oluyor
Burcukrblt Melodimm 2 gun gecti adetten dun saat 9 gibi yaptim 3 5 dk bekledim baktim negatif diye cope attim aklima dustu cok beklemedim bi bakim nolur nolmaz dedim bi baktim silik cizgi var
Burcukrblt Cihangir09 Dun yaptim sabah cektim dun aksam cektigim varda belli deil ışık yansıdigi icin
Ftmn123- Burcukrblt bende mimea adlı bir test 20 liralıktı yaptım ilk 10 dkkada çıktı çok çok çok solilik fakat adet oldum niye acaba böyle oldu
turkan403 Burcukrblt genelde hemen çıkanlar doğru diyolar ama. Blmyom benmde başta negatif sonra silik çizgi beliriyo anlmdm giti sizn regilnz düzenliyse kan verin derim
Ftmn123- Burcukrblt valla bu şekilde oldu çok silikti ve adetimi de zamanında oldum anlamadım niye oldum
Bercestee turkan403 walla ben 2. Gebelikte çok bekledikten sonra çizgiyi gördüm. Bir kaç gün sonra yine yaptım çıktı. Şimdi 3. Gebelik yine öyle oldu. İlk yaptığım bekledikten sonra çıktı. Daha sonradan yine yaptım tam çıktı
Burcukrblt Ftmn123- ben 1 hafta once cok kotu bel agrisi ve kasik agrisi yasadim suanda hafif bel agrim var dun yaptim testi silik cikti bugun sabah kan verdim aksama belli olacakmis insllh cikar ya
Burcukrblt Ftmn123- lekelenmeyse egerki kimisinde yerlesme kanamasi olabiliyor bende leke feln yok ama kisiden kisiye degisiyor bu tabiii