Berivan2115 normal doğumda da vücut çok efor harcıyor belki ondandır.
Geçen gün bi video görmüştüm instagramda. Kadın normal doğumdan sonra titreme nöbeti geçiriyordu ama üşüme şeklinde değil. Vücudu istemsiz ve çok kuvvetlice sarsılıyordu, normal doğumdan sonra olabiliyormuş.
Allah kolaylık versin hepimize, sağ salim kucağımıza alalım inşallah. Tam 2 hafta var benim, 2.doğum olacağı halde yine ilk gibi merak, heyecan, korku, hüzün var. Hepsi karmakarışık 🥹