Rabiul yine de havalar sıcak olduğu için yakar bebeği. Üstteki müslin ve penye gibi olan yeterli. İlla 3 tane olsun diyorsan bi tane daha müslin ekleyebilirsin.
Benim doğum sezaryen olacak, üşüme ihtimaline karşı kalın çorabın dışında hırka veya yelek gibi bir şey de koymayı düşünüyorum. Ama valizde değil, arabanın bagajında tutacağım.
Benim de doğum 20 haziranda ama ameliyathane soğuğu insanın içine işlerse başka türlü ısınılmıyor.