Mel330 en dogrusu bolca yatip uyumak guc toplamak. Yorgun perisan bir sekilde normal doguma girince insan daha da kotu oluyor. Dinlenmeye bak bosuna kendini spor yapip yorma, bebek cani ne zaman isterse gelir. Ayrica zamaninda var zaten. Yani daha 40 haftalik bile olmamissin. Biliyorum cok zor insan bikiyor artik bende neredeyse 39 haftalik olucam bir yandan dort gozle bekliyorum dogurmayi diger yandan cok korkuyorum da. Ilk dogumumda hic uyumadan surekli temizlik is yaparak vaktimi harcadim ve dogumda perisandim resmen gucum yoktu yine de dogum gerceklesti ama ben bittim tukendim tabi. Bu sefer kizim uyudukca bende uyuyorum erken yatiyorum bolca uyumam lazim