Mel330 Bugün 39+3 olduk. Vajina kemiklerinde yurutmeyecek, sağa sola döndürmeyecek kadar çok ağrım var. Kontrolde nst de hiç sancı çıkmadı. Bütün tuşlara basiyorum. Önerilere açığım ağrılara dayanamıyorum :(
Busraakay_26 Mel330 çapa yapar gibi eğilip kal aksak gebe yüyüşü yapabilirsin merdiven inebilirsin inmek daha etkiliymiş
Ymnjunior Mel330 bende 38+2 oldum yürüyüş hurma ördek yürüyüşü aksak gebe yürüyüşü pilates derken her şeyi denedim bugün de merdiven deneyeyim diyorum 🤣
Selma2412- Mel330 benim de kemiklerim aşırı ağrıyordu ağlıyordum sağa sola donemiyordum hiç 🥺 kemiklerin açılıyor çatın genişliyor dediler ama öyle birsey yokmuş 2 gün sancı çektim 9 cm açıklıkla sezaryene aldılar çok kötü bir şekilde iki doğumu da yaşadım aynı gün benim de sancım vardı NST de çıkmıyordu 40+1 de yatış verildi 1 cm açıklık aksamına 4 cm açıklıkla sonra feci sancıları hissettim Allah yardımcın olsun o kemik ağrıları çok fena 🥺
Civ3cic @“Mel330”#aynı benimde 39+3 akşamdam beri kemik ağrısı uyutmadı beni bacak arası olan yer yürüyemiyorum bile kemik ağrısından
Mel330 Ymnjunior olumlu sonuç alırsanız mutlaka yazın 😂 bende az sonra ördek yürüyüşünü eşimin yardimiyla yapacağım 😂
Mel330 Selma2412- Gerçekten mii 🥺 Herkes çatın genişliyor, doğumun kolay olacak diyordu. Boşuna çekiyoruz demek ağrıyı 😶
Btlshnnn Mel330 ne yaptıysam kızım doğmadı bir türlü 40+5 de artık merdiven indim çıktım eğildim kalktım sonra gelmeye karar verdi😅 şuan 6 yaşında bakalım ikinci de ne olacak 😅
meri1 Mel330 merdiven inip çıkmak çok bel ağrıtıyor ağrınız da var bol yürüyüş secde pozisyonunda durmak bebeğim gel artık diye çağırmak ismiyle bunlarda fayda ediyor
Ruyagibi1 Mel330 valla ben ilk doğumum da ananas suyunu duymuştum dedim deneyeyim bir kaç haftaya doğum olur diye 2 gün sonra doğum yaptım ama ben de sansta olabilir
Yaprakdokumuseverr Mel330 40+2 yim valla şak diye çözümü olan varsa ben de alayım 😅 sayılanları hep yaptım
Selma2412- Mel330 bana da herkes aynısını dedi doktor bile aynı şeyi söyledi canım haftalarca çektim o kemik ağrısını bir sürü post açtım burda çare çözüm bulmak için 🥺 inşaAllah çok çok kolay geçer doğumun 🤲🏻
Mel330 Analiz bende çok araştırdım ,doktoruma da sordum. Doktorum ağrıların daha da artacak normal dedi. Ama yuruyemiyorum ayağımı surukluyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun