22 haftadayız, kontrollerin 3ünde de kız dedi ama yine de tam göstermiyor dedi doktor🙈 Ama ben alışverişe başladım; yurtdışında yaşıyoruz, lcw internet sitesinden zıbın çoıtlı bady falan birsürü şey aldım, inşallah kız olur, yoksa hepsini hediye etmek zorunda kalıcam😅