elifozkann Zor canım seni çok iyi anlıyorum benim ilk aylarım çok berbattı başımı kaldırdığım an bulantı kusma oluyordu tiksintilerim şu bu, yemek yapmaya mecalim olmuyordu ve bu durumu gören bilen çoktu ama kapımı kimse itmedi apartmandakileri umursamıyorum belki sıkıntıları vardıda akıllarına gelmedim birde deprem bölgesindeyiz herkesin aile yakını vefat etti ama kaynanam yapamadıgımı zor bir süreç geçirdiğimi bildiği halde 1 kere bile arayıp nasılsın iyimisin yemek yapamıyorsan yollayayım yada gelip bakayım demedi iyiki ama iyiki annemle aynı apartmanda oturmuşum o sıralar. Karnımızı doyuracak kadar yemek veriyordu bazende eşimin erken geldiğinde orda yiyorduk tabi ben çok yiyemiyordum eşimin yemediği yemek oldugundaysa zor zekat dua ederek yemek yapardım