Gulsumkarabay Aysemm44 sezeryan oldum kavuştum bebeğime darısı sana sağlıkla kavuşursun inşallah bebeğine canım
Melliisaa Aysemm44 açılmanız var mı Suni sancı mı takacaklar ilk başlaması ilerleyecek Ben de 37′de aldıracağım ama sezaryen olup olmadığı belli değil normal doğum da deneyebiliriz dedi doktor bebek kanala doğru gidiyormuş şu an
Aysemm44 Melliisaa Valla ben yurt dışındayım burda ilk ilaç verio Altan 3 tane hakkın var oda sancı yapio açılma olsun diye dayanamazssan cıkartırsan suni sancıya geçiyorlar ben suni sancıda belimden iğne vurdurcam ağrıyı hissetmemek icin
Aysemm44 Gulsumkarabay Ay gözün aydın bende birazdan hastaneye gidecem yatış yapılacak bakalım artık nezaman gelirse