Annecik02 Sırtıma sağ tarafa yel durmuş tutuldu resmen kıpırdayamiyorum.. 7 aylık hamileyim kas gevşetici krem kullanabilir miyim acil cevap bekliyorum arkadaşlar.. kremi elime aldım tedirgin oldum bekliyorum öyle
iremd-1798 Annecik02 benimde bir fikrim yok ama gönderiniz çabuk gözüksün bilen varsa yanıtlasın diye yorum yapıyorum. Çok çok geçmiş olsun umarım sizi zorlamadan kısa süre de geçer. 🌷
myavocado Annecik02 kas gevsetici kremlerin çoğunun hamilelikte kullanımı uygun değil, hele ki son üç ayda. Yine de sürmek istediğiniz kremin içerisindeki prospektüse bakın yazar orda kullanıp kullanılamayacağı.
Annecik02 iremd-1798 saolun çok teşekkürler. 2gundur aynı bı değişiklik yok vikisle geçer dedim geçmedi çok ağrıyor
iremd-1798 Annecik02 yanii havlu ısıtıp koydunuz mu hiç büyüklerimiz böyle de yaparmış deneyin isterseniz
00pamuk00 Annecik02 kesin bir bilgim yok fakat bence kullanilamaz gibi geliyor bebek yagi veya zeytinyağı gibi bir seyle ovalatip sicak havlu falan koyun belki faydasi olur geçmiş olsun.
Ummuhanss Geçenlerde belimde inanılmaz bi ağrı vardı eşimi eczaneye yolladım ve ona asla hamilelerin kas gevşetici kullanmaması gerektiğini söylemişler parol iç canım yada minoset de alabilirsin