Mikrofon0 2 tane 11 parçalı aldım canım içinde ince battaniyesi de var penye ekstradan da 5 parçalı aldım toplamda 11 tane takım oldu evet başka da aldım 3-6 ayda 4 takım aldım onları da mevsimlik aldık sonbaharda giyer diye 6-9 aylık da 3 takım aldım bütün alınacaklar bitti çıtçıtlı da 6 tane aldım 0-3 ay 3-6 ayda 4 tane bayağı aldım yani 3 çocuğum olduğu için tecrübeliyim benim bebeklerim kustukları için günde 3 takım değiştiriyorum ancak yeter bir de aynı takımlar her gün giydirmek istemiyorum farklı farklı giysin farklı tokalara aldık Yenidoğan için tokalar ve tüllü çoraplar aldım şahaneler darısı size inşallah siz neler aldınız 💗💗