EceNaz26 Zeyna_12 31+5 deyiz hanımefendi sıkılmış galiba kanala girmeye çalışıyormuş 1 haftadır yatıyoruz 😄
Zynpkcn Bende krem vs tarzi seyleri almadim birde siz emzirme sutyeni vs aldinizmi ne düşünüyorsunuz bunla alakali
alyamm_33 Zeyna_12 kızlar ben hastane çıkışı aldım ama bana sıcak olur giydiremezsin diyorlar doğum inşallah ağustosta
sandraa2 alyamm_33 bende hep heves ettim alayım die 2. Kızım olacak ağustos sıcak diyorlar almasam mı ? 😔
Zeyna_12 alyamm_33 norml pamuklu aldysan her türlü giyer yeni doğan bebeği de hemen doğunca zıbınla bırakamayız ortaya
Aleve Zeyna_12 benim hastane için herşey yıkandı utulendi sadece diğer kıyafetlerini yıkamak ütülemek kaldı 🌼💙
alyamm_33 Meryoss insanlar kafa karıştırıyorlar yani yeni doğan bebek atletle mi gezecek ya da çıtçıtlı soğuk olur diye düşünüyorum sonuçta yeni doğmuş hastane çıkışını da ince aldım 11 tane aldım günde 2 defa değişsek yeter diye düşünüyorum siz de mi hastaneye çıkışı aldınız
Mikrofon0 alyamm_33 hastane çıkışı mı 11 tane aldınız kaç tane almamız gerekiyor bide onun dışında kıyafet aldınız mı
Zeyna_12 alyamm_33 11 parçalı set aldım nohut battaniyeye sarıcam yeni doğmuş sonuçta boşver insanları
SrpYlmz Meryoss AA benim kızımın ismi de Gökçe olucak insallsh çok hoş bı isim 🩷 takım çok hoş ne kadara nerden yaptirdiniz acaba
Kaderozy Zeyna_12 ben bekliyorum daha erkenden hazirlamak istemiyorum sonra zaman hiç geçmek bilmiyor temmuz gibi başlayacağım herşeye Allah kısmet ederse
34473447 Dogumhaneler genelde serin oluyor muhakkak eve geçtiğiniz zaman tek askılı zıbın bez yeterli hava sıcaklıkları çok yüksek klima acmiyorsaniz ince olsun kıyafetleri isilik olurlar huysuz olurlar sıcaktan dolayı Ağustos en sıcak ay
06Canan Zeyna_12 daha hiç başlamadım büyük eşyaları var zaten kızım yıpratmadan kullandığı için puset beşik bebek arabadı bunlar var sadece kıyafet alışverişi yapacam bayramdan sonra nasipse inşallah
Hamileanne sandraa2 kollu almayın ben oğustosta doğurdum kolsuz zıbınla kaldı hep ve klima açıktı o derece hava çok sıcak oluyor ağstosta aldıklarınız elinizde patlar