_Mother_ Dediğiniz gibi basit bir vitamin, vucutta depolanmıyor, bebek için hayati öneme sahip, fazlası idrar ile atılıyor, ultrasonda bebeğin sırtının kapandığını görünce bıraktırıyor doktorlar. Bu postta gördüğüm Anne adaylarının kulaktan dolma bilgiyle, yanlış yönlendirilmesiyle, aman en doğal ben yedim ben doğurdum egosuyla yaşanıyor tüm bunlar. İçimizde bir can yeşertiyoruz, kararlarımız onun hayatını etkiliyor değer mi risk almaya. Basit bir vitaminde bile bu kadar tartışılıyorsa vay halimize. Doğal yedim, bebeğime bir şey olmadı demek için herkesin sağlam bir genetiğe ve temiz gıdaya erişimi olması gerekir bu da mümkün değilse basit bir vitamini kullanıp riske atmamak en doğrusu. Bu sözlerimi de size değil bunları okuyan Anne adaylarımıza yazıyorum. Yanıltılmasınlar, risk almasınlar, yazık el kadar bebeklere 3-5 ay kullansınlar vitaminlerini diye. Ben de mümkün olduğunca doğal yollardan almaya çalışıyorum vitamin, mineralleri takviye kullanmıyorum, lab’da üretiliyor en nihayetinde, karaciğere de yük olmasın diye ama Folik asit kullandım, bu bambaşka bir konu ve ihmal edilmemeli.
Sizin adınıza ve evladınız adına çok mutlu oldum, hikayenizin mutlu sonla bitmesi çok sevindirici. Güzel günlerde büyütün evladınızı, yolunuz açık bahtınız güzel olsun😇♥️