Yusufayazin__annesi çok şükür canım🤲🏻 bence de korkma içini ferah tut.kendimden biliyorum çok korktum rüyalarıma giriyordu oğlum var benim bana birşey olsa kim bakar,bensiz durmaz asla vs.kafamda deli gibi kurup kurup ağlıyordum.sonra gide gele baktım ki korkacak bir şey yok sadece takipte kalmam önemli,ben de artık öyle yapıyorum kontrol çekimlerimi yaptırıp kafama takmıyorum.Allahın izniyle hiç kötü birşey olmayacak kötü düşünme.doktorun dediği gibi kötü birşey olsa onlar şüphe duysalar bir sürü ek olarak tetkik isterlerdi.parça almak,kandan araştırma yapmak vs.