Kızlar sizlere bişey sormak istiyorum ilk defa muayne için gittim genel cerraha çünkü benim sağ koltuk altında meme dokusu var bunu hamileyken ogrednim rasgele bugün sol mememde kitle olduğunu öğrendim öğrendiğimde beri göz yaşım durmadı 4 buçuk yaşında bir evladım var ikinci istiyeum doktora gidiyordum onun için bu kitlenin bir zarari varmıdır benim gibi olan anneler var mi ne hibi bır yol izlemeliyim eşim belli ettirmiyor ama oda çok üzüldü ağladım için benimle dalga geciyor güldürmek için korkma her insanda var vs diye napicam bilmiyorum kötuye çevirir mi 😢😢 sizlerden dua istiyorum bişey olursa bana ilerde çocuğum nolck küçük onu dusunmeye başladım
BİLATERAL MEME ve AKSİLLA ULTRASONOGRAFİ İNCELEMESİ
Her iki meme cilt kalınlıkları normaldir.
Sol meme saat 11 hizasında areolaya 3 cm mesafede 20×12 mm boyutlarda oval şekilli,keskin kenarlı, uzun aksı cilde paralel, RDUS incelemede belirgin kanlanma göstermeyen, heterojen, hipoekoik solid kitle izlenmiştir (yüksek olasılıkla benign).