numix benimde değerim 40 doktor 8li verdi hergün yarımşar al dedi. Ama başladığımda tam yumurtlama günümdeydim haliyle o yumurtlamayı yünsek prolaktinle geçirmiş oldum. Hergün yarım kullanırsam da 26 günde biter ve diğer yumurtlama dönemime yetişmez diye 2 günde bir yarım içmeye kendi kendime karar verdim. Umarım hergün almayarak yanlış yapmıyorumdur :( ama mantoken düşünürsek dediğim gibi hergün yarım alsaydım regl ime kadar bitmiş olcaktı . Yumurtlamaya kadar da değerim tekrar
Yükselebişirdi. Ve kullanıö kağıdında bile haftada 2 yarım diyor . Bi şry anlamadom bu değiştirsiğim 3. Doktor. Bir türlü ya bulamıyorum ya da ben saçmalkyorım doktprları çok sorguluyorum diye mi böyle olutoe