zhdcck bende burdayım alooo diye el salla bebeğe takı takarlarken 🤣🤣 ay bende öyleydim işte ilk kızımda durumumuz çok sıkıntılıydı borç ödüyorduk zaten o haldeyken aklına dahi gelmiyor ki dediğin gibi kıyamıyorum ortak hayat sonuçta sende istemiyorsun bile o paraya borç kapatalım dişüncesinde oluyorsun bende öyleydim hele oglumda iyice bi rezillik eşime izin vermediler en sıkıntılı zamanlardı sonradan verildi oda faaliyet yetişmedi ha bugün ha yarın derken bir annemle doğuma girdim eşimle görüntülü görüşebildik ağladık bayağı zor günlerdi ama bu hamileliğimde elhamdülillah maddi manevi çok rahattık bende yüzümü kızartıp istedim 🙈 Rabbim herkesi maddi manevi feraha çıkarsın