Adalet66 canım bence evdr o işlere hiç girişme ağda ya git hemen yarım saat bile sürmüyor komple ve tüylerin az ken sakın jiletle sertleştirip çoğaltma ileride daha zor olur ve kıl ne kadar çok temız olursa olsun tertemiz yıkanıp gidersin sonuçta bu onların görevi zaten utanmana gerek yok yani ben gidiyorum ve çok memlumum ağda geç çıkarıyor ve tüyler kalınlaşmıyor.