Adalet66 valla 2 ay ağda yapamadım aşırı aşırı uzamıştı ilk defa bu kadar uzatabidim. Bir de her zaman gittiğim bi kuaför var oraya gidip tüylerim uzun ama yapıcak bisey yok deyip güldüm aldım ve cıktım tüy bu bazen gübre almıs gibi uzayabiliyor bazen seyrek oluyor kimseye bir sey acıklamak zorunda değilsin. İstersen biraz makasla kesip kısaltıp öyle gidebilirsin kimse sana tüylerin neden bu kadar sık diye soramaz 😊