DeryArenn ben yenidoğan için 5-6 takım aldım ayakları patiksiz olanlardan hava sıcak olursa boğmasın çocuğu diye düşündüm ayrıca çorap aldım gerekirse çorap giydircem iç zıbını biraz bol aldım e bebekte indirime denk gelmişti .ben biraz şanslıyım çok yakın bir arkadaşım doğum yaptı 2 ay önce ona soruyorum ne gerekir ne gerekmez diye kalanını da deneye yanıla öğrenicem artık