Mugey ben de antepteyim burda da havalar çok sıcak olur eylülde kısa kollu beyaz zıbınlardan almıştım onları giydirebilirim diye düşünüyorum ya da tek kat uzun kollu bi pijama üstü gibi giydirebilirim ilk bebeğim olacak tecrübe de 0 olduğu için iki türlü de aldım çocuğu da sıcaktan çatlatmak istemiyorum 🫠