Ozzge01 hiç endişelenmeyin gayet güzel bir şey bu. Böyle giderse hamileliğiniz rahat geçecek demektir. Benim de regl olmamam dışında hiç bir belirti yoktu bazen hamile olduğumu unutuyordum 🤭 ta ki karnım büyümeye başladı o zaman idrak etmeye başlamıştım. Çok şükür rahat bir gebelik geçiriyorum 35. Haftadayım. Sizinde böyle rahat geçer inşaallah çok büyük bir nimet.