bebeefendi bilmiyorum ki bana en başta da 2hafta önden gidiyor şekerin olabilir dediler şeker yüklemesi yaptırmayı normalde düşünmüyordum ( korkuttular şeker yükleme işte kalicii olur vs vs) doktorunuzun dediğine güvenin , benim doktor yapilcak bu şeker yüklemesi dedi bizde yaptik yiki yapmışım aklımda bişey kalmadı , normal çıktı. İstersen bu konu için kendi doktorunuzla bir sonraki görüşmemizde sorun , onde gidiyor ise ne yapmalıyım diyerekten💓💓💓