Gzm1154 kaç gündür içim içimi yedi. Daha önce iki hamileliğimde kalp durması vardı 8 ve 10. Haftalarda. İlk defa 13. Haftaya kadar geldim, bu defa da böyle bişey olunca çok korktum. Renksiz, kıvamsız evet ama bu sabah çok hafif koku aldım ama koku tıpkı bezi çişle dolan bebek bezi gibi kokuyor. Sıcaktan mı böyle koktu bilemedim.