81Asu merhaba ben 13. Haftamda yaşadım bu durumu hatta dediler ki bana açılman devam ederse haftan çok erken serklajda yapamayız eve de gitme kötü şeyler yaşayacaksın muhtemelen korkarsın bu gece burada kal dediler sabahına kendi doktorum geldi baktı açılmam kapanmıştı. Acil durumlar hariç kalkmamam söylendi rapor yazıldı. Dedi ki rahim esnektir bazı durumlarda rahim ağzın açılır sonra kapanır. Kapanmazsa haftana göre serklaj yapılır. Bence korkma senin haftan ileri.