Bende 19+3 teyim. 14. Haftada öğrendim cinsiyeti ve o zamandan beri defalarca doktora gittim hepsi de erkek dedi. Ufaktan hazırlık yapıyorum ben öğrendiğim günden beri. 2 günden beri karnımda kıpırtı hissediyorum ama tam bilemiyorum geçen gün bi anda 3 defa içerden bişey karnıma vurdu sanki ☺️