Potter58 Potter58 hiçbir belirtim yok kasık ağrısından başka ama çok meraklanıyorum bu 2.ay deneme için test yapsam mı beklesem mi?
myangelson Potter58 erken gebelik testi ise yapın ama kaset test genelde gecikme olduğunda gösterir ve ilk idrar ile yaparsanız daha iyi olur
Ebruskoo Potter58 henüz erken kalp kırıklığı olmasın bir hafta bekleyin adet gecikince yapın cıkmaz cünkü muhtemelen
myangelson Potter58 su içmemeniz lazim yanıltabilir idrar seyreldigi için. Beklemiş idrar olması gerekiyor en az 2-3 saat birşey yiyip içmeyip beklemiş idrar ile yapabilirsiniz öyle daha iyi sonuç alırsınız yeni oluşan bir gebelik varsa testte çıkmayabilir bu şekilde
Potter58 Ebruskoo evet geçen ay öyle oldu baya moralim bozuldu bu ayda yaşamak istemiyorum beklemek de strese soktu
Ebruskoo Potter58 o kadar iyi anlıyorum ki seni Allahım kucağını boş bırakmasın ama onu düşünmemeye çalışıp biraz geciktirince daha net sonuç alırsın balım inan ki
Potter58 myangelson hımm ben de şimdi yapayım diye bol su içtim dediğiniz gibi seyrelmişti ayıptır söylemesi bembeyazdı
myangelson Potter58 o zaman boşuna testi harcamayın hiç. Beklemiş idrar olması gerekiyor. Genelde sabah ilk idrar ile yapılıyor. Testi yaparken bol su içilmez
ceren-123 Potter58 adetime 1 hafta vardı gebe olduğumu öğrendim ben ,kasık ağrısı vardı bende de ve sürekli idrara çıkıyordum artı ve son olarak ateşleniyordum ara ara yap bence şuan inşallah vardır 🤰🏼💘👼🏻🪽
Potter58 ceren-123 ben zaten idrara çok çıktığımdan onu farkedemiyorum ama kasık ağrım çok hatta geziyor bir sağa bir sola geçiyor
myangelson Potter58 bazı kişilerde hiç belirti olmuyor ben hamile kaldığımda adet belirtileriyle aynı olmuştu
Potter58 myangelson testi yapalı yarım saat falan oldu şimdi silik çizgi çıktı belirgin şekilde ama dikkate almıyoruz değil mi