Swettmom93 Merhaba acaba özelde mi devlette mi verdiniz ben iki ay önce devlette verdm hala sonuç çıkmadı
Demtserkan Swettmom93 trabzon da itü farabi hastanesinde verdim yarı devlet yarı özel orası 1 ay da cıktı , siz ?
Demtserkan nisaaa5400 benim ki 1 ay da çıkar dedi ve çıkmış, ama hastaneden hastane ye değişiyor, siz hangi şehir ve hastane de verdiniz
nisaaa5400 Demtserkan genetik sakarya da verdim canım eğitim araştırma da hemotolojiyi izmit’te çünkü burda rendevu bulamadık
Demtserkan nisaaa5400 evet randevuda bulunamıyor, allah yardımcımız olsun, allah sizede bana çocuk nasip etsin inşallah 🤲
Diririiririm aycicek_ canım başın sağolsun maalesef ben anestezisiz kürtaj oldum haftam çok büyüktü o yüzden benimki zor oldu. Vakumlu olursa daha kolay olabilir belki ama eğer başka bi yere gitme şansın varsa gitmeni tavsiye ederim sana
aycicek_ Diririiririm yani şu an öyle bi şansım yok sanırım başka kimseyide tanımıyorum. Bebek düştü sanırım doktor bakacak birazdam inşallaj çok sancılı olmaz kürtaj çok sağolun bilgilendirdiğiniz için
aycicek_ Demtserkan bilmiyorum önce düşmesini beklicekler sonrada içini temizlemek içinmiş benimde kafam öok karışık
aycicek_ nisaaa5400 allah razı olsun inşallaj bşr daha böyle bir şey yaşamayız ben böyle duygusal yıpranacağımı tahmin etmiyordum
nisaaa5400 aycicek_ çok zor canım allah kimseye yaşatmasın ama ben hiç umudumu kaybetmiyorum sende öyle yap hayırlısı böyleymiş🥲🥲
aycicek_ vilanelle aleykğm selam aslında bedensel olarak ağrım sızım yok ama anestezi vermedikleri için kürtaj anı kötüydü maalesef. Duygusal olarak toparlanamadkm 🥲 sana da çok geçmiş olsun senşn nasıl geçti
vilanelle aycicek_ beni yatırdılar bir şey hissetmedim şimdi de iyiyim işe bile gittim. Artık kendimizle ilgilenip önümüze bakacağız
Didem11- afra119- merhaba benimde bebek kalbinatmiyor zorunlu kurta olacgim islem nasil ck korlutorum vakumla dedi doktor sonrasinda aci oluyor mu nelere dikkat etmek gerekiyor siz nerde oldunuz acana istsnbuldamisniz
afra119- Didem11- İstanbulda oldum Samatya hastanesinde oldum, genel anestezi yaptılar, sonrasında hiç ağrım sızım olmadı korkulacak hiç bir şey yok merak etme, ama vakumlu nasıl bilmiyorum benimki normal kurtajdi