nisaaa5400 evet 2 mayıs da verdim hematoloji ile görüştüm, o her kan tahlili aldı bide tıbbi genetiğe bi baksın alamadığım değer kalmış mi diye o görür bilgisayardan dedi, aynı gün içinde tıbbi genetiğe aynı hastanede verdim oda hematolog doktorun hepsini almış sadece kromozom analiz almamış onu da ver takma hepsi dedi ,eşimle birlikte onuda verdim,, pazartesi öğrendim çıktığını doktorum sadece cuma günleri hastanede çalışıyor bu cuma ne olduğu çıkacak bakalım