Aysenur9831 Bence git canım en azından bilgi alırsınn folik asit kullanmıyosan kullanmaya başlarsın. Genel bi kan ve idrar tahlili yapıyor ayrıca, ben 4+4 de gittim keseyi ve bebeği gördük, yarın 6+6 olucaz tekrar gidicez doktora inşallah güzel habeler alırız hepimiz 🙏