Busee-ars benimde 23 ağustos ile 7 eylül arası diyor doktor bi kez renklide gördüm yüzünü dili dışardaydı pek bisey anlayamadım normal devlete yada özele gittiğimde renkli olarak yüzünü falan göstermiyorlar sizler her seferinde nasıl görüyorsunuz acaba doktonurz kendi mi göstermek istiyor benim gittiğim doktordan mı kaynaklı acaba