Göz hastaligm yuzunden sezeryen olacağım bir sıkıntı olmazsa yaşım henüz küçük ve ben çok korkuyorum bayiltilmaktan falan düşünmekten karnım falan agiriyor artık şimdilik 30+0 oldum nolursunuz içimi biraz rahatlatın sezeryen öncesi benim için çok sıkıntılı napacaklar nasıl gotrecekler vs vs sezeryen olan ablalar bı anlatin