Ebrusisli Nzyl bende geçenlerde evde merdivenden düştüm aynı şekilde bi kaç basamak riskli gebeliğim doktorumu aradım gittim ama çok şükür bir şey çıkmadı takip et kanama sancı vs olursa demişti ama olmadı sen kendinde onu hissedersin