Bende 8. Hafta da ya da 9. Haftada ayağım kaymıştı ve düşmüştüm doktoruma yazdığımda hiç bir şey olmaz o zaten suyun içinde korumada yanıtını almıştım ama ağrı acı kanama olursa mutlaka doktora gitmen gerekir. Eğer çok streste yaparsan yine git derim için rahat etsin