Sahra1221
Benim
Mthfr A1298C bakımından homozigot
Paı- 1 4G>5G bakımından 4G/4G homozigot değerlerim vardı.
Bunların öncesinde kadın doğumcum plesantamı patolojiye gönderdi. Sonucunu almak için gittiğimde kan pıhtılaşması olduğunu ve plesanta da kan birikimi olduğunu, tekrar bir hamilelik durumunda oksapar 4000’lik iğne ve 12.haftam da ise ek olarak Ecopirin 150 mg hap kullanmamı söyledi. Trombofili panelinde yine de kan vermemi söyledi, daha sonra hamile kalmadan da ecopirine başla dedi. Ben de kan verdikten sonra homozigot değerlerim çıktı. Hematoloji görünmek istedim bir de. Sonra değerlerimi gösterince, bana hamilelik düşünüyorsanız başka testler de alıcaz sizden, alınmayan testleriniz görünüyor çünkü dedi. Onları da verdikten sonra, orada ki profesör çıkan sonuçlarıma göre oksapar ve ecopirin dedi, kadın doğumcumun dediği gibi. Ben de kadın doğumluma Hematolojinin dediklerini ilettim. İğneyi şu zaman bırakmam gerektiğini, ecopirini şu zaman bırakmam gerektiğini söylediler dedim. Kadın doğumcum da hayır iğneyi kullanacaksın sonuna kadar dedi. O şekilde bir tedavi başlattı.