Sevil1996 35+4 haftalık hamileyim hafif ıslaklık oluyor muayenem cuma günü erken mi gitsem bilemedim keseden mi geliyor bebek mi baskılıyor ne yapcam bilmiyorum
FyA Sevil1996 doktorunuz yazarsa banada cvp verrmiisniz benimde aynı şekilde çünkü bnde haftaya gitcem kontrole
kubrakta Sevil1996 kesinlikle ihmal etme canım benim ilk gebeliğimde öyle oldu gelen gerçekten suymuş ve suyum bitmiş o şekilde
Sevil1996 Asya-asel doktora yazdım şimdş bebek hareketi var ama bilmiyorum keseden mi kafam karışıyor ter. Mi
Asya-asel Canım acilden bile gitsen sana ped verirler renk değiştirirse zaten amniyon sıvısı için de rahatlar yada eczaneden al
Asya-asel Canım benim dediğim ped farklı orada sıvıya göre renk alıyor bana vermişti doktorum az az geliyordu renksiz olur zaten sıvı ama o pedde renk değiştiriyor
Asya-asel Hiç korkma canım benim ki sürekli değildi azar azar günlük çamaşırim islanirdi 36 da doğum yaptım küveze de girmedi korkma yani birşey olmaz varsa da yine de hazır ol sen dua et canım
Busragokhan0911 Sevil1996 bence terden. Benim de bugün oldu baya ıslaktı. Hava serinledi şimdi hiç ıslaklık yok