littlechick dmr97 ilkten çok olumsuz şeyler söylediler. Engelli olur gelişemez sonlandıralım falan diye ben kabul etmedim kalbi atarken nasıl kıyabilirim ki
Rabiul littlechick kalbi atarken nasıl kıyabilirim ki Sen çok iyi bir anne olacaksın , şuraya kalbimi bıraktım ❤️
littlechick Melikeky aminn inşallah canım zaten şimdiye dursaydı su gelmesi baya toparlardık normale dönerdi diye düşünüyorum
Melikeky littlechick allahın izniyle 28 haftalara gelmişsiniz zaten en kötü ihtimalle 1-2 hafta daha dayansa dogumca yaşar allahın izniyle küveze sür götürüp getirirsiniz ki inşallah daha fazla dayanır da ikiz bebeklerde de erken dogumlar oluyor 29 da 28 de dogan ikizler çok maşallah hepside iyi oluyo sadece küvezde kalıyor canını sıkma herşey allahtan en azından dogunca küvez de olsa yaşama şansı var içini ferah tut her gün sütünü götürüp getirirsin daha da beslenir inşallah kendini sıkma kötü düşünme 🙏 aklına geldikçe dualarını oku karnına sür şifa niyetine diye inşallah hiç bi sıkıntı olmadan dogacak 🙏
littlechick Melikeky her gün dua okuyorum Rabbim kabul etsin inşallah 🤲🏻 30 u görsek en azından daha iyi olucak zaten erken doğacağı için küveze girecektir mutlaka
Sedadvc littlechick oy maşallah 😍 zaten yaşam sınırını gecmissiniz. Bundan sonra çok korkma güzel anne. 🥰 Doğsa bile şu an yaşama ihtimali fazla. Çok şükür 🤲
Hulo2105 littlechick şimdi geçmez gibi gelir ama o 6 hafta da geçecek. Baya da ilerledi haftası inşallah sağlıkla doğacak❤️ bu arada mesela 6 haftadan daha uzun süre tutulma durumu var mı yoksa illa 6 haftanın sonunda alınacak mı?
Sedadvc littlechick Evet daha iyi olur tabi ki. Umarım 34 leri görürsünüz. Ben sadece kafan rahat etsin diye demiştim. ☺️
tugcesakzci littlechick daha önce hiç yazmadım ama postlarını takip ediyorum, durumunuzu sürekli okuyorum. Çok az kaldı, miniğin de sen de çok güçlüsünüz. Biraz daha sabır. Sağlıkla kavuşacaksınız inşallah, dualarım seninle 🩷🩷
Ozgednc littlechick İnşallah bu yolun sonu güzel olacak🌸 evet çok yoruldun,bir oh çekmek istiyorsun ama sonu okadar güzel olacak ki buna inanıyorum. Bazilarimizin yolları dikenli, ama bizler o dikenli yolları yalın ayak gık etmeden geçeriz. Cennet annelerin ayakları altındadır 🤍
littlechick Ozgednc ne güzel anlattın canım benim. Dikenli yolları aşıp sağlıkla kavuştuğum gün oh çekeceğim inşallah 🤲🏻
Ozgednc littlechick Elhamdülillah geldin bu ana kadar rabbim mükâfatini verecek 🌸 bende hergun korkuyla ağlamaya kanamalarla geldim bu haftaya bir gün bile atlayınca gözyaşlarıyla şükrettim Rabbime. Sağ sağlım yavrularimizi kucağımıza almayı nasip etsin mevlam🙏❤️