MinnakBebegim Evet hissedilir ama nasil zaten cocuk 12 13 haftadan haraket ediyor ama bizim 20 haftaya kadar hissetmememiz normallll
Yagmur9833 Aslhan kilonunda etkisi var diye dusunuyorum bende bende sifir gobektim 45 kiloyla hamile kaldigim icin su an bile 5.ay bitiyor ama karnim disardan belli degil fazla yemisimde siskinlik olmus gibi
NeslihanOner 2kizannesi- aynen canım sağlıklı olsunlar da. Ya benim gaz oluyo da ne bilim yani hareket mi o mu acaba ben anlayamıyorum
Aysgl1997 2kizannesi- evet benim de dalgalanma gibi oluyor sanki dediğin gibi anltamıyorum ne hissettiğimi 😊