2kizannesi- Kızlar az önce sanki karnım içerden attı kıpır kıpır oldu gibi bi şey hissettim yani anlatamıyorum da. Hissedilir mi ki ? Erken değil mi hissetmek için
NeslihanOner 2kizannesi- ben de 16+1 im canım yani pek hissedemeyiz bence doktorum 20 den sonra hissedersin dedi. Ben şu an hissediyor muyum var mı bi şey bilmiyorum çünkü en ufak bi şey de gazdır diyorum ama gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum hissetmeyi 😍
Cnrmom 2kizannesi- daha çok erken hissettiğiniz damar atması oluyormuş doktor söyledi. Ben 20+3 üm hala hissetmiyorum 21. 22. Haftalarda hissedilirmiş
Polo 2kizannesi- 19-20 de hissettim ben İkinciye hamile kalırsam ne hissedeceğimi bildiğimden daha erknde hissedeblrm 😀
Aysgl1997 Bende hissediyorum ama çok hafif 1 gun hissetsem 3 gun hissetmiyorum doktoruma sordum bazı anneler erken hisseder dedi
2kizannesi- Aysgl1997 böyle değişik bi şey olmuştu yani kasılır gibi oluyor içerden kımıl kımıl sanki anlatılmıyor da 🙈
2kizannesi- NeslihanOner Gaz problemim falan da yok ama 😁 Öyle olduğu zaman nefesimi tutup karnıma koyuyorum elimi 😂🤷🏻♀️ Aman sağlığı yerinde olsun da 🌸😘
maziz Ben de 16 da başlamıştım hissetmeye Kıpır kıpır birşeyler oluyordu ama net değil ve seyrek başladı 2 hafta sonra çok net artık hissediliyordu
2kizannesi- maziz Evet aynen öyle çok belirgin şeyler değil hafif böyle hani sessizce yatıp hareketsiz durunca anlaşılıyordu bi daha olmadı zaten dün babamız gelince oldu gibiydi sanki biraz ama bilemiyorum 🤷🏻♀️🙈🙈
Yagmur9833 Cnrmom sen daha hissetmemissin insallah en kisa zamanda hissedersin ama inan damar atmasi yada gaz gibi degil gercekten hissedince karistirman mümkün degil ☺ bende 20+3 üm özellikle 1 haftadir vurmalari cok belli hissediliyor epey hareketli benimki💕
Aysgl1997 2kizannesi- evet benim de dalgalanma gibi oluyor sanki dediğin gibi anltamıyorum ne hissettiğimi 😊
NeslihanOner 2kizannesi- aynen canım sağlıklı olsunlar da. Ya benim gaz oluyo da ne bilim yani hareket mi o mu acaba ben anlayamıyorum
sdnroztv 2kizannesi- hissedilebilir kişiden kişiye değişiyor bazıları geç hissediyo bende 16 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 17+5 çok net hissediyorum güçlü bi bebek olmalı 😅😊
2kizannesi- sdnroztv Maşallah 😂 Şimdi hadi bebeğim hissettir kendini deriz ilerleyen zamanlarda da çocuğum kurbanın olayım az dur tekmeleme uyuyayım deriz 😂😂🙈
Yagmur9833 2kizannesi- herkesinki değişiyor 16dan öncesi pek mümkün degil ama 16 17 arasi bende pit pit hissediyordum hafiften ama bebekmi degilmi bilmedigimden emin olamiyordum😅 ama hissedebilirsin bence mümkün bende eminim şu an bildigimden o zamanki pit pitlar bebişti☺
2kizannesi- Yagmur9833 Ay düşününce çok tuhaf ya karnımızın içinde bi canlı var yani böyle karnımın içini göz önüne getirmeye çalışıyorum o içerde geziyor falan çok tuhaf ya 😂😂🙈
Aslhan 16+4um dun oyle guzel güçlü hissettim ki tabiki bebek olabilir zayifsan erken hissedersin ben 14ncu haftalarda acaba mi dedigim sey evet gercekten bebekmis sadece hafif dokunusunu hissediyordum şimdi icimde yuzuyormus gibi oluyor dünden beri bebeginizin olma ihtimali yüksek bu haftalarda başlanıyor tamamen hissetme ve kiside kisiye değişiyor
Yagmur9833 Aslhan kilonunda etkisi var diye dusunuyorum bende bende sifir gobektim 45 kiloyla hamile kaldigim icin su an bile 5.ay bitiyor ama karnim disardan belli degil fazla yemisimde siskinlik olmus gibi