Lucky canım 6. Aydan beri bende de var bu baş belası şey ıkı gün hastanede yattım daha bugun taburcu oldum doğum sancılarım basladıgı ıcın zor durdurdukar bebek daha kucuk diye 33 haftalık o yüzden tuvalet dısında hıc bı yere kalkma ve soluna sürekli yatmak zorunda değilsin ara sıra tabi ki yatıs pozisyonu değiştirceksin hastanede yatmama ragmen kımse benı ılla sola yat dıye zorlamadı sırt ustude yattım sağ tarafa da uzun surelı olmama kaydıyla ayak altına mutlaka yastık koy yuksekte dursun vallaha cok yaramazlar asagıya ıktırıyolar kendılerını😂