Lucky canım bende ayni durumdayım serklajliyim hatta yedi yirmidort sola yada sağa yatamayiz elbette hatta haftalar ilerledikce rahat edemeyip sık sık donuyoruz yari sirt ustude uzanıyorum ben ayakta kalmamaya ve dik oturmamaya ozen goster ve ara ara evin içinde yürü doktorum surekli yatarsan kann pihtilasir dedi kii ben evin icinde dolaştığım halde başıma geldi bu hafta kan sulandiri igneye basladik bide soylendigi gibi sen nasil rahatsan bebekte rahat. Allahım sag salim bugünleri atlatmayı nasip etsin 🙏