Busestl Aysegul7766 bgn gittim 32+0 1990 kg bende 51 ile haamile kaldım 58kg oldum bu haftayla birlikte
Aysegul7766 Busestl benimkide 32 haftada 2 kiloydu şuan 34 haftlığız sağlıklı büyüsün bebişlerimiz inş 🌸🌸
Aysegul7766 Busestl eksik değil gayet normal ve güzel bir şekilde ilerliyorsunuz bı haftalardan sonra daha da çok artış gösterecektir 🥰
Aysegul7766 Hlyamstf doğuma kadar 3 ten fazlasıda olur 3 .300 3.400 civarı en düşük belki daha fazlada olabilir 🍉😊
Papatya123_ hellomama benimde 27 haftada 950 gram 30 haftada 1650 gram 33 + 1 haftada 2050 gram çıktı Doktor bi hafta sonra tekrar gel karın çevresinde 1 hafta gerilik var dedi
Aysegul7766 Papatya123_ kilolarına göre normal ilerliyor 😇 endişelenmeyin bu haftalaarda sonra dahada büyüyecektir
Aysegul7766 Serapsare kilonuzu güsel korumuşssunuz ve bebeğin kilosuda baya iyi maşallah 🥰 neler tüketiyordunuz günlük
Serapsare Aysegul7766 hiç dikkat etmedim desem yeri var ama düzenli beslendim çalışan bir anneyim birde vitamin ilacımın etkisi oldugunu düşünüyorum decavit kulladım ama bu haftadan sonra buraktım
Aysegul7766 Serapsare bende o vitaminden kullandım 🥰 ama 16 kilo aldım 34 haftalığımdayım 😅😅 sağlıkla kucağına alırsın inşallah