Aysegul7766 Nazd1 bende öyleyim pis boğazlıyım biraz ne bulsam onu yiyorum da sonrada nu kiloları atmak baya sıkıntılı olcah hayırlısı bakalım 😂😊 bebişletimiz sağlıklı olsunda gerisi mühim değil**
Nazd1 Aysegul7766 ama şimdiki aklım olsa yemezdim çok zayıf hamile kalınca vucudum bu kiloyu kaldırmadı sol bacağım iflas etti topallıyorum bazen yürüyemiyorum hatta🤦🏼♀️ bebeğime gitmiş gitmişte bana yerleşenler için sıkı bir diyete ihtayacım olacak sonrasında🙊
Foreverr En son 33 haftalıkken 2.300 gramdı şimdi 36 haftalığız cuma günü kontrolün var bakalım ne kadar oldu bende 45 ile hamile kaldım şuan 65 kiloyum aslında görünüş olarak çok yansımadı ama ok şişiyorum ondan kilolu duruyo yüzüm😂
Aysegul7766 Foreverr ödem falan normaldir şişlikler …bnde 18 kilo aldım 32 haftalıkken bebek 2 kg ydi artık 2 hafta sonra tekrar randevum var 🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Foreverr Aysegul7766 amin inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alalım kucaklarımıza valla ben bol bol su hergün düzenli yürüyüş yapıyorum tuzlu yemiyorum hamur işi tüketmiyorum ama aşırı derecede şişiyorum ellerim ayaklarım bacaklarım çok kötü acıtacak kadar şişiyor napcam bilmiyorum 😂
Aysegul7766 Foreverr doktorum bana günlük süt içmememi önermişti ikinci gebeliğimde ödem ve şişliğe iyi geliyormuş dık sık dinlen uzan Allahın izniyle biraz daha iyi olursun 🙈😍 bu gebeliğimde günlük süt içiyorum tuzada dikkat ediyorum sıkıntım yok çok şükür
Foreverr Aysegul7766 sütü bende içiyorum aslında sabah kahvaltıda bide yatmadan önce ama şişiyorum garip bi şekilde sık sık dinleniyorum ama uzun süre oturunxa yada uzanınca da şişiyorum umarum dahada şişmem çok kötü bir şey iyice değişik bişey oldum😂😂
Aysegul7766 iremd-1798 benimde türkiyedeki gebeliğim öyle geçmişti sonra buraya taşındıktam sonra tamamen farklı bir genelik geçiriyorum türkiye ye göre farklı işliyor buradı bakalım hamgisi daha iyi 🥹
iremd-1798 Aysegul7766 umarım hakkınızda en güzeli en hayırlısı ne ise o olur 🥰 elbette doktor olmuşlar sonuçta neyin ne olduğunu biliyorlardır.
Tazeanne1111 @“Mrsselvinaz” avakado, muz, kaşar peynir kilo aldırıyor avakado 1. Sırada benim öyle olmuştu
Aysegul7766 Nazd1 sağlık olsun bunlar çözülmicek sorunlar değil bebişler sağlıklı mutlu olsunda gerisi halolunur ⭐️🙈
Tazeanne1111 @Aysegul7766 ben de yiyemezdim ama yarım avakado, süzme peynir eziyorum ve limon sıkıyorum öyle yiyorum çok lezzetli oluyor
SrpYlmz Tazeanne1111 bende eziyorum iyi ermiş tabi limon tuz karabiber çok güzel oluyor tabi ekşi seviyorsaniz 🙂