Kızlar benim 1 cm açıklığım vardı ilk olduğu için uzun sürer dediler sancım ara ara oluyor nişan da geldi ama şuan açılma varmı yokmu bilmiyorum kontrole gittiğimde de sadece bebeği kontrol etti açılmama bakmadı bile acaba sancısız yada gelen o azar azar sancılarla açılma olurmu olursa nasıl anlarım 🤦🏻♀️