ckmkoznr pitircikannesi1 merhaba size bişey sorucam. ben geçen ay klomen kullandım. iki yumurtam oldu ama çatlamadı. şu an reglimin 2. günü ve hala agrım var. kist yapmış olabilir mi ? sizin hemen attığını söylemiştiniz böyle ağrı oluyor muydu hiç ? yarın dr a gidicem ama ağrılar canımı çok sıktı
pitircikannesi1 ckmkoznr Cnm çatlamayan yumurta kist oluyor . Bende de öyle olmuştu mist olduğu zaman benim doktorum 1 ay yani diğer adet dönemine kadar tedaviye ara verip doğum kontrol hapı veriyordu. Ama bunlar zararsız kistler 1 ay içinde kayboluyor