EsraArik ckmkoznr ilk gebelegimde yapmisti, sonra 9 haftalikken bebegimin kalbi durdu, doktorum kist’le alakasi yok dedi. kendiliginden gitti kistim. 1sene sonra yeniden hamile kaldim, 2ciye hamileyim Ve cok sukur kistim yok. 36 haftalik olduk.
pitircikannesi1 ckmkoznr klomenle yumurtan büyüyüp geliştikten sonra eğer çatlamazsa kist yapıyor cnm aynen. Ama sonra kendiliğinden geçiyor
Tatligebe ckmkoznr benim bir arkadasim hamile kalmak icin kullandi ve kist olustu o kist yuzunden 6 ay gebe kalamadi kisti atti o sekilde gebe kaldi
ckmkoznr pitircikannesi1 ben ilk defa geçen ay gittim. 2 yumurtam oldu ama geç büyüdü. bu ay tekrar gidicem. insallah o ikisini atmıştır.
ckmkoznr Bendis geç büyüdüğü için iğne vermedi. istediğim gibi etki vermedi dedi. bu ay dozunu arttıracağız.
Bendis ckmkoznr hadi inşallah bu ay hamile kalırsın . Bende bu ay ilk defa ilaç ve çatlatma iğnesi oldumda ondan sordum
ckmkoznr Tatligebe kisti atamayınca sonradan ilaç veriyolar diye biliyorum o kisti atmak için. 6 ay çok uzun bi zaman ya :(
ckmkoznr Tatligebe öyle miiii :( neyse ki güzel günlerine az kalmış. allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.