gayesblog hamile birine tavsiye ver deseler bol su iç derim.
Ne enfeksiyon ne ödem ne fazla kilo alımı ne kabızlık hiç birini yaşamadım çok şükür. 35. Haftada çatlaklar oluştu onda da içtiğim su haftama göre az gelmiş olabilir çünkü sivilcelenmeler de o haftadan sonra arttı.
En az 2-2,5 lt su içiyorum o bile az daha fazla içebilsem daha az çatlardım gibi🥹