susaMom_ Bugün kontrole gittik kilosu hep düşük çıkıyor doktorum bir sıkıntı olmadığını söylüyor gelişim açısından iyi minyon bir bebek diye bahsediyor karın çevresinde 1 haftalık bir gerilik görülüyor 2150 civarında 43-44cm boyu bebişi böyle olan var mı ?
Aerithma susaMom_ bizim 35.haftada 2550 kg ve 46cm di yani bence öyle endişe edecek bir gerilik falan yok. Çok yakınlar.
Sermec27 susaMom_ benimde gerilik var 35+5 da 2300 e yakındı 46 cm civarıydı 37+1 de doğum olacak 48 cm 2700 Gr doğar en fazla diye düşünüyorum
susaMom_ Sermec27 Canım inşallah sağlıkla büyür galiba başka durumlarda var bana da gelişiminde ilerleme olmazsa sezeryanla alabilirim dedi yoksa normal doğum istiyordum hep
ikiminikannesi_ Sermec27 canım senin kaç kilo dogu edakarakus ben ismi değiştirdim benimkide geriden geliyor
TazeAnne02 susaMom_ bende 31+6 da 1660 kg çıktı doktorum kilosunun iyi olduğunu söyledi ama içim hiç rahat değil
Sermec27 susaMom_ evet benim plesentam aşağıda zaten ondan dolayı erken alınacak yoksa kilosu geri diye değil
4949zilanerturk susaMom_ normal kilo bu canım bazilarnda o hafta da 2 kilo 500 gram fln oluyor ama kiloya takılma son haftada bile çok iyi kilo alabilir 🥰
TazeAnne02 susaMom_ Sorun şu 3 hafta da ortalama 250 gram alıyor. Kilo alımı o yüzden yavaş geldi bana 35. Hafta da 2 kilo bile gelmeyecek gibi doktorumda 38 den sonra alırız demişti
susaMom_ Sermec27 Çok az kaldı Allah yardımcımız olsun gerçekten korkmaya başladım benimde ilk gebeliğim
Busragokhan0911 susaMom_ kızkardeşimin 2100dü 35+5de. Tam 38de doğum yaptı 2850 doğdu. Bol bol muz, kaşar, yoğurt, kefir tüketin.
susaMom_ Busragokhan0911 kefir içemiyorum ama muz kaşar tüketmeye çalışıyorum aslında çokta az yemiyorum ama kendime zor yetiyorum herhalde anlayamadığım bir şekilde