anka01 Ebe teyze göbek çekimi yaptıktan sonra yeşil yapraklı çiçekleri kaynat buğusunda dur dedi daha snrasında ilişki dedi ve 3 gün üst üste zeytinyağında yumurtayı tuzsuz kavur temiz bir tülbentin içine koy ve rahimine koy dedi böyle yapıp hamile kalan çok varmış buna denk gelen varmı hiç?
amayinedeiyiilerledim anka01 yumurtayı yemek yumurtalık gelişimi için daha faydalı gibi ama bilemedim doğrusu.
Nury0 anka01 eskilerden böyle yaparlarmış ama şuan daha gelişmiş şeyler var her çeşit bitkiyi kullanmayı tavsiye etmem
Lavinya21 anka01 şifanın nerden geleceğini bilmeyiz akrabam çocuk için gitmedik hastane bırakmadı kisti vardı olmuyordu en son sülük tedavisi oldu sonraki ay hamile kaldı
BsrSnmr anka01 olmuyorsa vardır bir hayır zorlamamak lazım. Sen elinden geleni yapmışsın takdir allahın 🤷♀️
minnosbirkiz anka01 rahime bişeyler koymak çok büyük risk, doktorların verdiği fitilleri bile korkarak kullanıyorken, içeriye bişey yerleştirme düşüncesi çok ürkütücü, bence bu tarz şeylere kalkışmayın 🌸
Mzzz Rahmine koy mu ayy çok korkunç çok saçma ama bilemiyorum canım ben böyle şeylere inanmam ama insan çaresiz kalınca her şeyi denemek istiyor Allah yardım etsin karar senin
_Mother_ Mzzz içine koy dememiştir her halde yaa telaffuz şeklinden öyle anlaşılıyor büyük ihtimalle üzerine köy demiştir kasık bölgesine sıcaklık yumuşatsın diye düşünüyorum nimet sonuçta için ne konulmaz insan cesarette edemez
Ebaki anka01 bence bunu yapacağına sütle maydanoz kürünü yap daha iyi cnm sonra da ovulasyon testi kullan
_Mother_ anka01 ala ala ciddi olamazsın midem kalktı 😰 keşke hiç bilmeseydim şimdi ben nasıl yumurta yicem 🫤 ama tabi insan acaba diyor işte mecbur kalınca da rabbim en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah