Alyaninannesiiii Kızlar hayatınızda böyle ilginç bi deger gördünüz mü nasil bir şey bu ya sizce gebelik var mi Kizlar bu ne demek yaaa ne hamilesin diyebiliriz ne degilsin diyebiliriz dediler ben napicam 5.4 çıkmış ne oluyor bu
myangelson Alyaninannesiiii ya bu nasıl bir deger kız tam sınırında yakalamissin 😅 referans üstü gözüktüğü için hamile olabilirsin kesin anlamak için biraz daha bekleyip kan vermen gerekiyor 🥲
Sermec27 Alyaninannesiiii adetine kac gün var yani gebelik var gibi ama ancak 2 gün sonra tekrardan kan vererek anlaşılır
Alyaninannesiiii myangelson bende şok oldum🤨🤨🤨 hemşire kadinda oyle dedi hayatimda hic boyle bi deger gormedim dedi ama hamilede degilde diyemem dedi ☹️
Alyaninannesiiii Bsrayby oyle yapicam kuzum ya cubukta pozitif gordum kana etki etmemesi cok garip degilmi
myangelson Alyaninannesiiii yani gerçekten ya tam yükselişte yakaladın ya tam düşüşte çok tuhaf olmuş cidden. 2 gün sonra yine kan ver o zaman kesin belli olur. İnşallah güzel artış görürsünüz 😊🤲🏻
october benim 5,31’di senden de küçüktü. sonra 11 oldu 55 oldu vs vs vs sonlandı gebelik ama farklı sebeplerden ötürü çok yeni olduğu için böyle çıkmış
Bsrayby Alyaninannesiiii gebelik testinde çizgi belirgin miyydi silikmydi yeni olduğu için bence iki sonra tekrar verin ama yinede dikkât edin
Mihriimah Alyaninannesiiii canım hayırlı olsun olmasa böyle çıkmazdı sadece daha çok yeni bence o yüzden düşük çıktı iki gün sonra tekrar kan ver yükselicek inşallah 🧡
Ozzge01 Alyaninannesiiii canım hamilesin. Bir sıkıntı da çıkacağını sanmam. Ben de bir hafta önce 8 ile öğrendim. 3 gün sonra 65 oldu normal yani erken öğrendiysen. Benim 5-6 günüm vardı daha adetime
Ozzge01 Alyaninannesiiii sen yine 2-3 gün sonra tekrar kan ver. Ben bir de şey yapmıştım. Sürekli canım acımasın diye genelik testine devam ettim, baktım koyulaşıyor gittim kan verdim
Mihriimah Alyaninannesiiii kendini strese sokma şuan zarardan başka bişey olmuyor anlıyorum keşke daha yüksek çıksaydı ama yüreğini ferah tut başka şeylerle ilgilen iki gün 💜
Alyaninannesiiii Bsrayby boyleydi kuzum silinikti ama bakinca da net seciliyordu ilk 3 dkda bu hale geldi
Zynp12 Alyaninannesiiii tam referans üstü olduğu için öyle demislerdir adetinize daha varmiydi yoksa geçmiş miydi. Bı kaç gün sonra tekrarlayin isterseniz