cLearQueen 20.haftadayim bugun rutin kontrolde doktor midesi buyük dedi yıkıldım eve gelene kadar ağladım.. basına gelen var mı yarın detaylı ultrasona giricem
gocebeanne cLearQueen bana da aynısını dedi 16. Haftalıkken bunu gülerek söylediği için hiç kafama takmadım şimdi 24. haftadayız detaylıda falanda kötü bir şey demediler. Size tam olarak nasıl söyledi doktorunuz
selly2525 cLearQueen merhaba durum nedir acaba günceller misiniz ben de çok stresliyim bu sebepten dolayı🥺
cLearQueen gocebeanne cok kotu soyledi. Oglen 3te gittim bu saat oldu hâlâ agliyorum. Genetik sorunu olur dedi. Halbuki fetal dna temiz cikmisti. Yarin sabah detayli ultrasina yolladi. Bu gece nasil uyucm hic bilmiyorum
gocebeanne cLearQueen bazı doktorlar abartıyor içinizi ferah tutun dua edin yarın detaylıda hiçbir sorun olmadığını duyarsınız inşallah 🌺
Beyza692 @"-ece16- cLearQueen benim anlamadığım testte çıkmıyor mu anormallikler lütfen kontrol sonucunuzu da yazın inşallah iyi gelecek
Mucizem0301 Mehmet hoca mı dedi.belki geçecek birseydir.uzulmeyim.yarin detaylı ultrasonda temiz haberler alirsiniz insallah
cLearQueen amayinedeiyiilerledim midesi normal bagirsaginda parlaklık var dedi. Kafayı yemek uzereyim artık
Mucizem0301 cLearQueen evet çok evhamli.esimde kendin gibi doktor bulmussun diyordu.2li testinde dusuk risk çıktı yinede fetal dna yaptırdım düşünün.sizin ne kadar sürede sonuçlanmıştı? Bir de ne hangi firma hatırlıyor musunuz